شهر Augusta شمالی در Carolina جنوبی به عنوان بخشی از کلان شهر Augusta ایالت Georgia در نظر گرفته میشود. حدود ۲۲۰۰۰ نفر از ساکنان از جمله کارکنان بسیار متعهد در ادارات دولتی محلی از مزایای نزدیکی به منطقه اصلی مترو همراه با زندگی در یک شهر کوچک، بهرهمند میشوند.
شهر Augusta شمالی بیش از ۱۰ سال است که از تکنولوژی ArcGIS استفاده میکند، ArcGIS در ادارات ابتدا برای برنامه ریزی و شناسایی وضعیت تماس های تلفنی استفاده می شد که می توانست عوامل پیشرفت کار را بر اساس کارمندان، منطقه یا نوع تماس ارائه دهد.
زمانی که Kevin Whaley، تحلیلگر GIS، ده سال پیش به این شهر پیوست، میدانست که استفاده از GIS باید گسترش یابد. به عنوان سرپرست این تیم برای بخش خدمات GIS شهر از استفاده از GIS در بخشهای شهر حمایت کرده است. امروزه، این تکنولوژی از نقشه برداری و نیازهای مکانی آب شهری، فاضلاب، و تاسیسات آبهای سطحی حاصل از بارندگی پشتیبانی میکند؛ خدمات بهداشتی؛ پارکها و تفریحات؛ و امنیت عمومی. نقشههای دیجیتال غنی از اطلاعات با لایههای اطلاعات دقیق در اختیار سهام داران داخلی شان قرار میدهد تا به آنها کمک کند به راحتی داراییهای شهر را پیدا کنند.
استفاده گسترده تر از GIS نیاز به افزایش مهارت داشت. از جمله برنامههای مورد استفاده در GIS برنامه Workforce برای گوشیهای هوشمند میباشد که جهت مدیریت پروژههای میدانی و هماهنگی کارکنان با برنامه کار و مدیر طراحی شد. به طوری که امکان ارسال وظایف کارکنان و نظارت بر موقعیت آنان، و مدیریت خدمات فوری آسانتر شد.
Whaley در این فکر بود که آیا Workforce میتواند جایگزین سیستم ردیابی فعالیت در سطح شهر Augusta شمالی شود. این سیستم سوابق مربوط به هر یک از املاک را داشت و امکان هماهنگی تماسهای اعضا برای خدمات مختلف با سفارشات کار کاغذی را ممکن ساخت. اعضا میتوانند با تماس با شهر یا ارائه درخواست خدمات در وب سایت این شهر درخواست کمک کنند. هنگامی که درخواستها مطرح شد، آنها را به یکی از فرستندگانی که آنها را وارد CATS کرده بود تحویل دادند. سپس یک نسخه چاپی از درخواست به عنوان سفارش کار چاپ شد. این یک فرآیند دشوار و ناکارآمد بود.
Whaley با همکاری مدیر حساب کاربری شهری esri، نمایش Workforce را در آوریل ۲۰۱۷ برای مدیر، ناظران و اعزام کنندگان بخش خدمات برنامه ریزی کرد. در این ارائه یک سناریوی ساده وجود شد و از نقشه دیجیتالی شهر با لایههای کاربردی آن استفاده شد، بنابراین کارکنان میتوانستند ببینند که Workforce چگونه دادهها را مصرف و اعمال میکند. مدیر و کارکنان شرکت درخواست کردند که Workforce برای ArcGIS در اسرع وقت اجرا شود.
Whaley تشخیص داد که اجرا و به کارگیری Workforce به کسب درک روشن و کامل از هر مرحله از فرآیند کار میدانی بستگی دارد. او با سهامداران بخش خدمات برای تعریف الزامات برای هر شخص و بخشی از فرآیند، ملاقات کرد. سپس، ملاقات کردند تا مشخص کنند که چگونه وظایف مورد نیاز برای ثبت مکالمات خدمات مؤثر و اختصاص آنها به کارکنان میدانی، میتوانند در سیستم دیجیتال جدید ترجمه شوند.
در حال حاضر کارگران میدانی وظایفشان را از طریق برنامه کاربردی تلفن همراه Workforce روی گوشیهای هوشمند در شهر خود دریافت میکنند و در طول روز به روز رسانی وضعیت را گزارش میدهند. کارگران میدانی دیگر مجبور نیستند که روز را در اداره برای دریافت دستورها کاری شروع کنند، و همچنین مجبور نیستند در طول روز برای گرفتن دستورهای جدید و یا بازگشت در پایان روز برای رها کردن تکالیف تکمیلشده، باز گردند.
با وجود شک و تردید اولیه کارگران، آنها به سرعت این فناوری را پذیرفتند. آنها دوست داشتند که تکالیف خود را به صورت نزدیک مرتب کنند و از این که مجبور نبودند سفارشات کار کاغذی را حمل کنند، خوشحال بودند. از همه بهتر، آنها بهرهوری را افزایش دادند و زمان لازم برای انجام ماموریت را از ۱.۵ روز به ۸ ساعت کاهش دادند. آنها همچنین شروع به رانندگی کمتر کردند که در مصرف سوخت صرفهجویی شد.
اعزام کننده گزارش داد که احساس کنترل بیشتری بر وظایف واگذاری و نظارت دارد و خوشحال است که مجبور نیست یادداشتها و دادههای گزارشها کاغذی را رونویسی کند. برای اولین بار، او قادر به شناسایی دقیق وضعیت هر تماس خدماتی در سیستم بود و حتی میتوانست پیشرفت را براساس کارگر، منطقه یا نوع تماس گزارش دهد. زمانی که یکی از اعضا با یک نیاز فوری تماس میگیرد، اعزام کننده میتواند در این سیستم وارد عمل شود، آن را پر کند و قبل از اینکه تلفن قطع شود آن را به یک کارگر میدانی واگذار کند.
برای کمک به مدیران و ناظران برای مشاهده پیشرفت فعالیتهای میدانی، Whaley یک داشبورد اجرایی با استفاده از داشبورد عملیات برای ArcGIS ایجاد کرد. این نمودار دادههای Workforce را به کمک تجسم، مانند نمودارها و نمودارهای میلهای نمایش میدهد که دادهها را در هفته، ماه، فصل و سال مقایسه میکند.
اجرای یک داشبورد در Workforce، یک دیدگاه پویا و فوری از درخواستهای خدمات در شهر Augusta شمالی به ما داده است. Chuck Ursy، مدیر IT گفت: «با ارایه یک نمایش زنده، بصری، مبتنی بر موقعیت مکانی از این فراخوانها برای خدمات، خدمه ما موقعیت بسیار بهتری برای اولویت بندی و ساده کردن کار خود دارند. Workforce همچنین به توانایی ما در طراحی نیازهای کارمندان آینده با داشتن اطلاعات تماس دقیق کمک میکند.»
برای کارگران میدانی، استفاده از Workforce بر روی تلفنها و تبلتها نه تنها فرآیند سفارش کار را ساده میکند بلکه به آنها یک نقشه قابل اطمینان از شبکه آب و برق میدهد که دقیقتر از نقشههای کاغذی است که قبلاً استفاده میکردند. هنگامی که تغییرات در نقشه اعمال میشود، کارگران به روز رسانی ها را در زمان واقعی میبینند، بنابراین آنها همیشه با بیشتر نقشهها و دادههای شهری فعلی کار میکنند.
این برنامه به آنها کنترل بیشتری روی برنامه ریزی و کارهای روزمره، از جمله نیازهای پرسنل، رسیدگی به زیرساخت فرسوده، و تجزیه و تحلیل دادههای مربوط به تصمیمگیری میدهد.
در حالی که Whaley از موفقیت Workforce شهر برای اجرای ArcGIS خوشحال است، فرصتهای زیادی را برای استفاده از برنامههای کاربردی عملیات میدانی ArcGIS برای بهبود بیشتر گردش کار در بخشهای دیگر میبیند. او به طور معمول درخواستهای جدیدی برای استفاده از دادههای GIS برای آگاه کردن تصمیم گیری دریافت میکند. به تازگی، هماهنگکننده محیطزیست قادر به استفاده از گزارشهای فاضلاب برای تجزیه و تحلیل این موضوع بوده است که آیا در حوزه آبخیز شهر و یا اطلاعات حوزه آبریز که برای گزارشهای انطباق مورد نیاز است، پشتیبانی صورت گرفته است یا خیر. توانایی انجام این کار قبلاً وجود نداشت.
مشاهده متن کامل انگلیسی از اینجا
خلاصه فارسی از : زهرا سودمند
کد مطلب : 98122101