دانلود نرم افزار

نرم افزار شماره 10
UTM Coordinate Convertor
دانلود از اینجا
معرفی مختصر : با این نرم افزار می توان اعداد مختصات های مختلف جغرافیایی و تصویر شده را به یکدیگر تبدیل کرد. سادگی نصب، محیط کاربرپسند و دقت بالا از ویژگی های جالب این نرم افزار می باشد.
نرم افزار شماره 9

Terra Incognita
دانلود از اینجا

معرفی مختصر : Terra Incognita با وجود قدرت تفکیک مکانی بالا دارای محیطی ساده می باشد که با آن می توان از انواع سرویس ها مثل Google Maps ، Bing، Open Street Map و… نقشه های زمین ­مرجع شده دریافت کرد.

نرم افزار شماره 8

Arc Hydro
دانلود از اینجا

معرفی مختصر : از افزونه Arc Hydro می توان برای تجزیه و تحلیل داده های هیدرولوژیکی و مدیریت منابع آب از قبیل ارزیابی کیفیت آب، برآورد میزان آب در دسترس، برنامه ریزی پیشگیری از سیل و طوفان ، درک محیط طبیعی و … استفاده کرد.

نرم افزار شماره 7
Portable Basemap Server
دانلود از اینجا

معرفی مختصر : با کمک نرم افزار Portable Basemap Server می توان به راحتی تصاویر Google earth را فراخوانی کرده و وارد نرم افزار ArcGIS نموده و عوارض مختلف را رقومی سازی ( Digitize ) کرد.

نرم افزار شماره 6
SAS Planet
دانلود از اینجا
معرفی مختصر : از نرم افزار SAS Planet می توان به طور رایگان برای مشاهده و دانلود تصاویر ماهواره های مختلف با کیفیت بالا و به صورت زمین مرجع شده ( Georeference ) استفاده کرد. خروجی این سرویس روسی در نرم افزارهای مختلفی مثل ArcGIS و QGIS قابل استفاده می باشد.
نرم افزار شماره 5
Google Earth Pro
دانلود از اینجا
معرفی مختصر : نرم افزار Google Earth برای دریافت و مشاهدهٔ اطلاعات جغرافیایی جهان قابل استفاده است. با Google Earth می‌توان تصاویر ماهواره‌ای، نقشه‌ها، پستی و بلندی‌ها، و ساختمان‌های سه‌بعدی، کهکشان‌ها و ژرفای اقیانوسها را مشاهده نمود.
نرم افزار شماره 4
Global Mapper
دانلود از اینجا
معرفی مختصر : نرم افزار Global Mapper در تحلیل های GIS قابل استفاده است و تعدادی از توانایی هایی آن عبارتند از : پشتیبانی از فرمت های گوناگون، دارای قابلیت تبدیل فرمت ها به یکدیگر، برقراری دارای توانایی ارتباط با دستگاه های جمع آوری داده مثل GPS و …
نرم افزار شماره 3
QGIS
دانلود از اینجا
معرفی مختصر : نرم افزار QGIS یک برنامه OpenSource رایگان است و توانایی هایی آن در برخی از زمینه ها مشابه ArcGIS است و حتی در برخی از زمینه ها از ArcGIS بهتر است ولی برای تحلیل های تخصصی و پیچیده، نرم افزار ArcGIS از QGIS مناسب تر است.
نرم افزار شماره 2
ArcGIS Pro
دانلود از اینجا
معرفی مختصر : این نرم افزار نسل جدید یا نسخه حرفه ای ( Professional ) برنامه ArcGIS است و در ورژن های مختلف توسط شرکت ESRI منتشر شده است و تاکنون چند نسخه از این نرم افزار Crack شده است و می توان به صورت دائم از آن استفاده کرد.
نرم افزار شماره 1
ArcGIS for Desktop
دانلود از اینجا
معرفی مختصر : این نرم افزار که بیشتر با عنوان ArcGIS شناخته شده است در ورژن های مختلف توسط شرکت ESRI منتشر شده است و توانایی های زیاد این نرم افزار سبب شده است که به عنوان  پرکاربردترین نرم افزار در زمینه GIS مطرح باشد.