درخواست رفع اشکال

برای اعلام درخواست رفع اشکال در زمینه GIS ابتدا باید با شماره زیر تماس گرفته شود و بعد از هماهنگی در مورد زمان رفع اشکال، از طریق یکی از روش های زیر نسبت به اشتراک صفحه و نمایش مشکل اقدام کرد.

40333712 – 021
بهترین زمان تماس
روزهای شنبه الی چهارشنبه
ساعت 12 الی 14

 

روش های رفع اشکال

1- از طریق نرم افزار AnyDesk

برای استفاده از این روش باید یکی از نسخه های برنامه AnyDesk نصب شود و در ابتدای جلسه رفع اشکال کد 9 رقمی ( نمایش داده شده در برنامه AnyDesk ) اعلام شود.

 

2- از طریق پنل SkyRoom

برای ورود به پنل اسکای روم، بعد از ورود به لینک زیر باید روی عبارت میهمان کلیک شود و نام و نام خانوادگی به فارسی تایپ شود. لازم به ذکر است برای استقاده از این روش نیازی به نصب نرم افزار خاصی نیست.