برای اعلام درخواست رفع اشکال در زمینه GIS ابتدا باید با شماره زیر تماس گرفته شود و بعد از هماهنگی در مورد زمان رفع اشکال، از طریق یکی از روش های زیر نسبت به اشتراک صفحه و نمایش مشکل اقدام کرد.
40333712 – 021 بهترین زمان تماس روزهای شنبه الی چهارشنبه ساعت 12 الی 14
روش های رفع اشکال
1- از طریق نرم افزار AnyDesk
برای استفاده از این روش باید یکی از نسخه های برنامه AnyDesk نصب شود و در ابتدای جلسه رفع اشکال کد 9 رقمی ( نمایش داده شده در برنامه AnyDesk ) اعلام شود.
برای ورود به پنل اسکای روم، بعد از ورود به لینک زیر باید روی عبارت میهمان کلیک شود و نام و نام خانوادگی به فارسی تایپ شود. لازم به ذکر است برای استقاده از این روش نیازی به نصب نرم افزار خاصی نیست.